tisdag 16 augusti 2011

Ett par bilder till...

Jaha gott folk, detta är det sista jag har att visa från den här lägenheten... nu är snart allt nedpackat i lådor och flytten närmar sig. Blir bara några korta rader idag då jag har så mycket att styra med... var bara tvungen att sätta mig ner i fem minuter! Pust, jag lovar... 65 kvm kan rymma så mycket saker att man inte ens kunde tro att det var möjligt! En himlans tur att jag gjort rejäla storrensningar i skåp och förråd och avskalningar i inredningen flertalet gånger sista året... annars hade jag nog ärligt talat fått spader!

Innan jag fortsätter slitet här hemma vill jag också TACKA alla mina läsare! Det känns fantastiskt att hela 250 prenumeranter är intresserade av det jag har att visa, känns märkligt! Hoppas ni vill följa mig i huset sen också... hoppas också på att det blir lite roligare för er att se inlägg därifrån... vill bjuda på mer variation och inte samma gamla motiv jämt och ständigt! Så tusen tack alla söta rara som stått ut med mig och denna lilla lägenhet så länge! Utan er hade bloggandet inte varit det minsta rolig ska ni veta...





6 kommentarer:

Lisas torp sa...

Jag känner såväl igen detdär med att man har småttigt och samma vinklar hela tiden...! Nu är det ännu mera så, för torpet är ju bara hälften så stort som lägenheten, men snart så....kanske..!!:)

Ja, vilken tur att du hade rensat. Det hade jag också, men det märktes knappt, jag hade mängder med prylar ändå....!
Lycka till med allt jobbet med packandet nu!
Kram
Lisa

rosenälvorna sa...

Kan inte ens föreställa mig att packa ned allt i vårt hus. Räckte nu när sonen skulle flytta och det var bara ett rum och så lite möbler från ett förråd. Ändå är jag ingen spara, älskar att kasta fula saker;) Bara så du vet så har det aldrig känts tråkigt att titta på dina bilder för de så fantastiskt vackra! Lycka till med flytten och jag ser fram emot bilder från huset//Kram till dig, Christina

Marias Hörna - Njut av livet sa...

Vilka underbara bilder du visar. Skall bli spännande att följa dig nu i huset. Önskar dig en skön kväll. Kramar Maria

Hem och Harmoni Marie sa...

Lycka till med flytten! Ska bli kul att se bilder från nya stället..

Ha det gott,
kram Marie

LantlivsAnette sa...

Åhhh så underbart roligt det ska bli att få följa med till ert hus..kan tro att det kommer att bli fint där !!
Kraaam Anette

Thomas sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Related Posts with Thumbnails